!ترامپ ترور می شود

0
218
ترامپ ترور می شود!

پیروزی “دونالد ترامپ” در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث افزایش تنش و همچنین خشم بعضی مردم این کشور و شورش در خیابان های آن شده است.
شماری از هواداران “هیلاری کلینتون” نامزد شرکت در این انتخابات از حزب دمکرات که نتوانست به کاخ سفید راه یابد، خواستار ترور ترامپ تا قبل از پایان سال 2017 شدند.
یکی از هواداران کلینتون در تویتر نوشت: نمی دانم ترور یا برکناری بهتر می باشد، امیدوارم ترور شود، ای تک تیراندازان آمریکایی، ما اکنون به شما اتکا داریم.
برخی نوشتند: این داستان با ترور ترامپ به پایان خواهد رسید، به زودی ترور را مشاهده خواهیم کرد.
گزارش های رسانه ای حاکیست: این فقط مقدار اندکی از هزاران پیام منتشره در اینترنت است به ویژه که جهان با بدی با پیروزی ترامپ برخورد کرد که اصلا باور نمی کرد به کاخ سفید راه یابد.
محافظین ترامپ در جریان رقابت های انتخاباتی به خاطر تهدید به وجود شخصی مسلح در میان مردم که در حال گوش دادن به سخنرانی ترامپ بودند غافلگیر شده و وی را از سالن به بیرون بردند.
مایکل سندفورد که یک انگلیسی است نیز خود را گناهکار خواند چون کوشید سلاح را از دست از افسران پلیس در جریان سخنرانی ترامپ خارج سازد و به ماموران اطلاعات آمریکا گفت که او قصد تیراندازی به رییس جمهوری جدید را داشته است.
رسانه های روسیه از امکان ترور ترامپ مانند جان کندی قبل از آنکه پیروز شود، سخن گفته بودند.
تاریخ آمریکا شاهد ترور چهار رییس جمهوری بوده است.
آبراهام لینکولن در سال 1865 حین مشاهده تئاتر در مرکز تئاتر فورد در واشنگتن.
جیمس گرفیلد به ضرب دو گلوله در ایستگاه راه آهن بالتیمور در سال 1881 که به علت عفونت مکان جراحت، دو هفته بعد مرد.
ویلیام مکینلی که در مرکز موسیقی نیویورک توسط آنارشیست ها در سال 1901 ترور شد.
جان کندی که یک تک تیر انداز، با شلیک به اسکورت در دالاس وی را به قتل رساند.