ربودن رهبر پیشین جنبش حرکهً النظال العربی لتحریر الحواز،《حبیب فرج الله چعب》معروف به《حبیب اسیود》از طرف حکومت‌های ایران، ترکیه و قطر را محکوم می کنیم

0
936

ربودن رهبر پیشین جنبش حرکهً النظال العربی لتحریر الحواز،《حبیب فرج الله چعب》معروف به《حبیب اسیود》از طرف حکومت‌های ایران، ترکیه و قطر را محکوم می کنیم و این سه کشور مسئول جان و سلامتی این فرد انقلابی الاحواز میباشند.
متاسفانه الاحواز و عرب بودن این شخص باعث سکوت بیشتر رسانه ها شده است. این سکوت برای ما ناسیونالیست ها، جوابی است که سالهاست به آن رسیده ایم بدان معنا که حکومت جعلی جمهوری اسلامی جایی برای ملیت های به غیر از فارس ندارد و در تمام طول عمر ننگین خود در جهت جنایات و ترور شخصیت های سیاسی و رهبران احزاب چه در داخل و چه در خارج مرزها، همچنین ربودن و صدور حکم اعدام برای آنان از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده است.
در سالهای گذشته جنبش و حزب آزادی خواه الاحواز فعالیتهای چشمگیری داشته اند، که صدمات سنگینی بر پیکره ی فاسد جمهوری اسلامی وارد کرده است و پایه های این حکومت اشغالگر را بیش از پیش لرزان کرده است. از جمله جنایات و فعالیت های ضد حقوق بشری که بر علیه حزب استقلال طلب الاحواز توسط رژیم ایران صورت گرفته می توان به ترور احمد نیسی مشهور بە《احمد مولی ابوناهض》از رهبران این حزب در شهر لاهه هلند و همچنین ترور رهبران دیگر این حزب در دانمارک اشاره کرد.
این عمل صورت گرفته بار دیگر ثابت کرد که کشورهایی نظیر قطر و ترکیه مکان امنی برای آزادی خواهان نیست و این دو کشور همراه با سیاست هایی همسو با ایران به تقویت و رواج اعمال تروریستی در منطقه می پردازند.
اتحاد انقلابیون کوردستان محکوم کردن این عملیات آدم ربایی، از نهادهای بشر دوستانه جهان و سازمان حقوق بشر سازمان ملل تقاضای عاجل جهت دفاع و جلوگیری از رفتارهای جنایتکارانه این رژیم در برابر این انقلابی الاحوازی را دارد

اتحاد انقلابیون کوردستان  ٢.١١.٢٠٢٠

چالاک محمدی