ما برای اصفهان و تبریز تصمیم نگرفتیم و نمیخواهیم آنها برای ما تصمیم بگیرند…

0
271
ما برای اصفهان و تبریز تصمیم نگرفتیم و نمیخواهیم آنها برای ما تصمیم بگیرند… خطم کلام
مردم بزرگوار کورد زبان ، شما هیچ وقت برای ساخت و تعمیر خانه‌تان، به هیچ کشتی‌گیر، تکواندوکار، مشت‌زن، فوتبالیست، خواننده، موسیقی‌دان، فیلمساز، هنرپیشه، مدّاح، روحانی، شاعر، پزشک یا سیاستمداری تلفن نمی‌کنید. شما حتی تعمیر دستشویی منزل‌تان را هم به این افراد نمی‌سپارید، پس چگونه حاضر می‌شوید تصمیم‌گیری درباره اداره شهر و روستای خود را که بسیار پیچیده‌تر، بزرگ‌تر و مهم‌تر از اداره خانه‌تان است به این افراد بسپارید؟
شهر و روستای شما به متخصصان شهرسازی، معماری، متخصصان اقتصاد شهری، حقوقدانان، جامعه‌شناسان، برنامه‌ریزان شهری، جغرافیای شهری، متخصصان برنامه‌ریزی حمل و نقل، محیط زیست شهری و افرادی که پشتیبان ملت کورد و دلسوز آنها باشد نیاز دارد. ???
ارتقای کیفیت زندگی در شهرهای کوردستان شرقی به زور بازوی کشتی‌گیرها، ناز و کرشمه بازیگرها، صدای خوش خواننده‌ها یا دوز و کلک‌های سیاستمداران رژیم و بدتر از آن فرزندان‌شان نیاز ندارد؛ کوردستان شرقی نیازمند ایده‌های خلاق متخصصان و سلامت ودلسوزی خلق کورد دارد.ملت کورد باید کوردستان  را را به اندازه خانه‌تان مهم بدانید و نگذارید عده ای نابخرد وبیگانه حاکم آن باشند و اموال و داریی شما را به تاراج ببرند.

م.س از کرمانشاە

kermashan 1