جمهوری اسلامی خطرناکتر از کرونا

0
571

کرونا ویروس، نام ویروسی از خانواده بزرگ ویروس ها است که به راحتی می تواند منجر به عفونت های تنفسی و در نهایت مرگ شود.
با شیوع کرونا در چین، بسیاری از کشورهای جهان تدابیر بهداشتی وسیعی برای پیشگیری از این ویروس کشنده اندیشیدند و اقدام به اطلاع رسانی و ارائه آگاهی های لازم به مردم کردند. در حالی که در چین به عنوان منشاء این بیماری به لحاظ سلامت، بهداشت و جلوگیری از شیوع بیشتر آن اقدامات گسترده ای انجام می شود، مسئولین بی کفایت جمهوری اسلامی طبق معمول، کسب سود شرکتهای خصوصی که تماماً بنام خود و فرزندانشان است را در اولویت قرار داده و به استقبال این ویروس مرگبار رفتند و علیرغم فشارهای مردم در فضای مجازی، هیچ اقدامی جهت منع تردد پروازهای خارجی انجام ندادند.
پروازها یکی پس از دیگری به چین انجام می گرفت تا اینکه برای اولین بار در شهر قم، مرکز فساد ملایان، این ویروس یافت شد. حاکمان بی کفایت بجای قرنطینه نمودن شهر و بستن راههای ورودی و خروجی شهر و همچنین در دسترس قرار دادن امکانات بهداشتی برای عموم مردم، اقدام به تهدید افرادی کرده اند که در فضای مجازی سعی در اطلاع رسانی عمومی دارند.
همه می دانیم که صنعت داروی کشور چه در بخش دولتی و چه خصوصی، در انحصار عده ای از مسئولین دولتی و حکومتی بوده و هست و جهت بهره بردن هر چه بیشتر در بحران های مختلف دست به احتکار دارو و مواد بهداشتی زده اند. این بار نیز در مقابل چنین تهدید بزرگی برای سلامت جامعه، سود و منفعت شخصی برای این ظالمان که هیچ بویی از انسانیت نبرده اند ارجحیت داشته و با احتکار ماسک و مواد ضد عفونی و بهداشتی بار دیگر ثابت کردند که ذره ای ارزش برای مردم قائل نیستند.
ویدئوهای بسیاری از مسئولین نالایق حکومتی برای عادی نشان دادن شرایط منتشر شد تا مبادا اخبار و رعب و وحشت مردم از ویروس، مانع از برگزاری سیرک انتخاباتی مجلسشان شود. اما تنفر و انزجار مردم از این حکومت به حدی رسیده که تحت هیچ شرایطی دیگر مردم فریب این بازیهای مسئولین را نخواهند خورد و به هیچ وجه در نمایشها و شوهای حکومتی آنها، خود را شریک نمیکنند

مخفی نگه داشتن آمار قربانیان همیشه تخصص نظام فاسد و سرکوبگر جمهوری اسلامی بوده و اینبار نیز علیرغم لزوم تاکید هرچه بیشتر بر خطرات سرایت و شیوع این ویروس در کشور و اطلاع رسانی دقیق و کامل به مردم، از اعلام آمار قربانیان امتناع کرده و سعی در عادی جلوه دادن شرایط دارند.
برای این حکومت جنایتکار، کار و کاسبی حرم ها در قم، مشهد و سایر شهرهای زیارتی از جان مردم مهمتر بوده و هیچ اقدامی برای تعطیلی موقت این مکان ها صورت نگرفته است.
یادمان باشد که کرونا خطرناک است اما هیچ ویروسی از این حکومت فاسد و انسان کش خطرناک تر نیست. حکومتی که با دست های پشت پرده در حال همکاری با چین و به خطر انداختن جان مردمش است. حکومتی که بعد از کشته شدن بیش از 1500 نفر در قیام آبان و بازداشت و شکنجه شدن بسیاری از جوانان آزادی خواه کشور به دست سپاه، کشته شدگان در نمایش خیابانی دفن تروریست قاسم سلیمانی و همچنین کشته شدن 176 نفر انسان بی گناه بوسیله شلیک موشک به هواپیمای مسافربری اوکراینی، باز هم می تواند بدون هیچ گونه رحم و مروتی با انداختن ویروس به جان مردم در جهت به فراموشی سپردن جنایات قبلی گام بردارد.
این حکومت در این شرایط بحرانی نیز دست از اعدام، بازداشت و شکنجه جوانان برنداشته و با ایجاد رعب و وحشت از بیماری و ویروس، مانع از توجه مردم و انتشار اخبار مربوط به اعدام هایی که در حال انجام است و بازداشت فعالینی که هر روزه صورت می گیرد می شوند.
جنایات و وحشی گری های رژیم و اقدامات سرکوبگرانه آنان امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست و همه می دانند جمهوری اسلامی چگونه همیشه توانسته با ایجاد یک خبر و سناریوی جدید بر جنایات قبلی خود سرپوش گذارد. مردم آگاه تر از همیشه می دانند که به هیچ وجه نباید در بازی های کثیف این حاکمان استبداد شریک شوند و تنها راه آزادی خود از چنگال آنان را سرنگونی این رژیم می دانند. به امید روزی که دست این جنایتکاران و فاسدان از ایران کوتاه شود مبارزه خواهیم کرد.

روزبه حبیبی کورانی
عضو اتحاد انقلابیون کوردستان و سازمان یاری کورد یاریسان

27+2+2020