اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

0
387
به‌رغم فراخوانهای مکرر بین‌المللی، فاشیسم دینی حاکم بر ایران در وحشت از خشم و نفرت عمومی از این رژیم و برای ایجاد جو رعب و وحشت و ممانعت از اوجگیری قیام مردمی، سه زندانی سیاسی کرد رامین حسین پناهی ۲۴ساله، زانیار مرادی ۳۰ساله و لقمان مرادی ۳۲ساله را در زندان گوهردشت کرج، حلق‌آویز کرد. این سه زندانی در حالی اعدام شدند که از چند روز پیش در اعتصاب‌غذای خشک به‌سر می‌بردند. زانیار و لقمان بیش از ۹سال و رامین از ۱۴ماه پیش در زندان و تحت شدیدترین فشارها بوده‌اند.
مقاومت ایران بارها و از جمله روز گذشته خواستار اقدام فوری شورای امنیت ملل‌متحد و کشورهای عضو برای جلوگیری از این اعدامهای خودسرانه که در تعارض آشکار با معیارهای شناخته شده بین‌المللی است، شد.
از سوی دیگر صبح امروز مقرهای حزب دموکرات کردستان ایران و حزب دموکرات کردستان در عمق کردستان عراق از سوی رژیم ضدبشری آخوندی مورد حملات وحشیانه موشکی قرار گرفت و در اثر آن شماری از اعضا و پیشمرگان این دو حزب جان باختند و شمار بیشتری مجروح شدند.
سایت تابناک متعلق به محسن رضایی سرکرده سابق پاسداران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ساعتهایی بعد از این حمله جنایتکارانه اعلام کرد «نیروهای سپاه پاسداران… از بامداد امروز شنبه (۱۷شهریور)، مواضع نظامی… حزب دموکرات کردستان ایران و حزب دموکرات را در نزدیکی شهر کویه واقع در ۲۰۰کیلومتری مرز ایران هدف قرار داده‌اند… » و افزود «سپاه پاسداران با شش فروند موشک زمین به زمین، مقر حزب دموکرات کردستان را هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن»شد.
ریاست شورای وزیران اقلیم کردستان در اطلاعیه‌ای هدف قرار گرفتن مقرهای این دو حزب «از سوی جمهوری اسلامی ایران که به کشته و مجروح شدن شماری از آنان منجر شد» را محکوم کرد
خانم مریم رجوی اعدام جنایتکارانه سه مبارز کرد و حملات موشکی به مقرهای حزب دموکرات کردستان ایران و حزب دموکرات کردستان توسط حکومت پلید آخوندی را جنایت علیه بشریت خواند و خواستار رسیدگی شورای امنیت ملل‌متحد شد. وی با درود به شهیدان و تسلیت به حزب دموکرات کردستان ایران و حزب دموکرات کردستان و همرزمان و بستگان جان‌باختگان و مبارزان اعدام شده، برای مجروحان این حملات جنایتکارانه آرزوی بهبودی سریع کرد.
خانم رجوی با فراخواندن مردم کردستان و سراسر ایران به اعتراض و قیام افزود: رژیم ضدبشری آخوندی می‌خواهد با سرکوب و اعدام و توپ‌باران و حملات موشکی، فضای رعب و اختناق ایجاد کند و قیام مردم ایران را خاموش سازد اما این آرزو را به گور خواهد برد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۷شهریور ۱۳۹۷(۸سپتامبر ۲۰۱۸)